Telefonisch bereikbaar op werkdagen tot 18:00 uur

Op werkdagen besteld voor 18:00 morgen in huis

Klantenservice

Faq

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om bij het plaatsen van een order te kiezen voor afhalen van uw bestelling. U haalt uw bestelling dan af in onze vestiging aan de Elbe 25, 2491 BT Den Haag.

Toestellen zonder abonnement kunt u afhalen zonder online een order te plaatsen en zonder afspraak te maken. De betaalmogelijkheden bij de 2call zijn PIN, contant en creditcard (+ 3,5%).

Let op!
Bij een abonnementsaanvraag dient u eerst het akkoord van de provider via ons te hebben ontvangen, alvorens u het toestel en de simkaart kunt afhalen.

Hoe kan ik mijn geleverde toestel omruilen?

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na ontvangst van het product. Zij mogen een product binnen die periode retoursturen/retourbrengen. Graag wijzen wij u er op dat het pakket alleen retourgenomen wordt indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven.

Let op!
Indien het pakket niet aan bovenstaande richtlijnen voldoet, zal retourname niet mogelijk zijn. Wanneer het toestel retourgenomen wordt, zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u worden gecrediteerd. Voor omruiling worden eenmalig verzendkosten (€ 6,95) berekend.

Sturen jullie wel alvast mijn toestel op als mijn contract nog niet verlengd kan worden?

Nee, wij versturen pas een toestel als uw order afgehandeld is. Dit is niet mogelijk wanneer uw contract nog niet kan worden verlengd.

Waarom wordt de pukcode van mijn simkaart niet meegeleverd?

Wanneer u de bestelling van een toestel met een abonnement door PostNL laat bezorgen, wordt uw pakket aangetekend en verzekerd verzonden. Van de simkaart die wordt geleverd, is uit veiligheidsoverwegingen de pincode gewijzigd en de pukcode verwijderd. De codes worden op de dag van verzending per e-mail aan u verzonden.

Wat gebeurt er met mijn abonnementsaanvraag als een toestel niet voorradig blijkt te zijn?

Gezien de beperkte looptijd van de aanbieding (toestelprijs en netwerkactie) zal 2call uw abonnement alvast aansluiten. Op die manier bent u verzekerd van de actievoorwaarden waar u voor getekend heeft. Zodra het toestel voorradig is, versturen wij de simkaart samen met het toestel. Indien u de simkaart eerder wenst te ontvangen, zal 2call deze op uw verzoek alvast versturen. Helaas is het direct aansluiten van een abonnement in combinatie met een T-Mobile iPhone niet mogelijk. Voor deze order zullen de toestelprijs en netwerkactie gelden van het moment dat uw toestel voorradig is.

Wat te doen als mijn bestelling vermist blijkt te zijn?

Neem te allen tijde contact op met 2call om melding te maken van de vermissing. 2call heeft alle pakketten verzekerd bij PostNL. Na melding van vermissing of diefstal van uw toestel tijdens de verzending wordt een onderzoek gestart. Gedurende dit onderzoek zal geen nieuw toestel worden verzonden. Een nieuwe zending zal plaatsvinden nadat het onderzoek van TNT post is afgerond.

PostNL zal voor het onderzoek vragen om een schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat het pakket niet in ontvangst is genomen door de geadresseerde. Een snelle reactie op dit verzoek bespoedigt de afhandeling van het onderzoek.

Voor de volledigheid wijzen wij u er op dat 2call van een simkaart altijd de pincode wijzigt en van de pukcode ontdoet. Dit voorkomt misbruik van de simkaart.

Wordt er een Nederlandse handleiding bij mijn toestel verzonden?

Om de prijzen van onze toestellen scherp te houden en omdat de beschikbaarheid van toestellen in het buitenland doorgaans aanzienlijk beter is, kopen wij ook toestellen in het buitenland in. Hierdoor worden populaire toestellen bij ons altijd als eerste aangeboden. Bij buitenlandse toestellen bevindt zich niet altijd een handleiding in de Nederlandse taal. Deze kunt u veelal zeer gemakkelijk op internet vinden. Via sales@2call.nl kunt u een exemplaar aanvragen. Deze zullen wij u dan per e-mail toesturen.

Hoe kan ik mijn geleverde toestel retourneren?

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na verzending van het product. Zij mogen een product binnen die periode retoursturen/retourbrengen. Graag wijzen wij u er op dat het pakket alleen retourgenomen wordt indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven.

Let op!
Indien het pakket niet aan bovenstaande richtlijnen voldoet, zal retourname niet mogelijk zijn. Wanneer het toestel retourgenomen wordt, zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u worden gecrediteerd. Voor omruiling worden eenmalig verzendkosten (€ 6,95) berekend.